New Media στην Ελλάδα

Τεκμηρίωση για τα Μέσα Ενημέρωσης με ψηφιακή διανομή (και όχι μόνο…)

Πήρε κεφάλι το Internet

[από το ΠΟΝΤΙΚΙ, 22.11.2007] Το διαδίκτυο στην Ελλάδα από εκεί που φαινόταν… terra incognita για τους περισσότερους ανθρώπους φαίνεται ότι κερδίζει συνεχώς κόσμο μέσα σε λίγα χρόνια και εξαπλώνεται συνεχώς. Διότι δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι αυτά που είναι συνήθεια σε άλλες χώρες του κόσμου, εδώ μόλις… και ξεκινούν να συνηθίζονται. Έτσι λοιπόν το Ίντερνετ το χρησιμοποιεί ο έλληνας χρήστης ως πηγή πληροφοριών, για την ψυχαγωγία του αλλά και ως απαραίτητο μέσο στην εργασία του. Με την παράλληλη εξάπλωση των ευρυζωνικών συνδέσεων το διαδίκτυο στη χώρα μας, καταλαμβάνει πλέον την πρώτη θέση στα ΜΜΕ.

Η εξάπλωση του διαδικτύου φτάνει στις μέρες μας στο 40% του συνολικού πληθυσμού από 13 μέχρι 70 ετών. Ειδικότερα, οι νεαρές ηλικίες 13 μέχρι 24 ετών το χρησιμοποιούν σε ποσοστό πάνω από 63%, ενώ στην αμέσως επόμενη ηλικιακή βαθμίδα, 25 μέχρι 34 ετών, το ποσοστό ακουμπά το 48,7%. Η έρευνα αποτυπώνει και τις διαφορετικές χρήσεις του Ίντερνετ ανάλογα με τις ηλικίες των ατόμων που το χειρίζονται.

Οι έφηβοι «σερφάρουν» – αντίθετα με ό,τι θα πίστευε ο περισσότερος κόσμος – δυο ή τρεις φορές την εβδομάδα στα σχολεία ή σε Internet café με κύριο αντικείμενο τα διαδικτυακά παιχνίδια, τις διαδικτυακές συνομιλίες και το «κατέβασμα» τραγουδιών. Στις μεγαλύτερες ηλικίες, από 25 και… βάλε, το Ίντερνετ γίνεται… καθημερινή συνήθεια, αφού αποτελεί εκτός όλων των άλλων και εργασιακή συνισταμένη πλέον.

Τα άκρως χρήσιμα συμπεράσματα πηγάζουν από την πανελλαδική έρευνα Web Id της Focus Bari με τίτλο «Ο έλληνας και το Internet», που διεξάγεται υπό τη σκέπη του Παρατηρητηρίου για την Κοινωνία της Πληροφορίας, εξετάζοντας τη διείσδυση, το προφίλ και τις βασικές συνήθειες των ελλήνων χρηστών του Internet, καθώς επίσης και την ημερήσια, εβδομαδιαία και μηνιαία επισκεψιμότητα των βασικών portals, vortals και sites (ελληνικών και διεθνών).

Written by gr.mme.observer

22 Νοεμβρίου 2007 στις 5:57 μμ

Αρέσει σε %d bloggers: