New Media στην Ελλάδα

Τεκμηρίωση για τα Μέσα Ενημέρωσης με ψηφιακή διανομή (και όχι μόνο…)

Στην κινητή τηλεφωνία το μέλλον της διαφήμισης

Για «απογείωση» των διαφημίσεων μέσω των κινητών τηλεφώνων τα επόμενα δύο με τρία έτη κάνουν λόγο οι ειδικοί του κλάδου, δεδομένων των νέων εφαρμογών των «έξυπνων» τηλεφώνων και της καλπάζουσας δημοτικότητας των κοινωνικών δικτύων με πρωταγωνιστή το Facebook, σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας Ναυτεμπορική (πηγή Reuters/ΑΠΕ).

Τα διευθύνοντα στελέχη των διαφημιστικών εταιρειών που παρευρέθησαν στη διοργάνωση Cannes Lions 2009 την περασμένη εβδομάδα διαβλέπουν μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης και στις αναδυόμενες χώρες όπου η μη επιβολή προτύπων στην κινητή τηλεφωνία μπορεί να διασφαλίσει ταχύτατους ρυθμούς ανάπτυξης.

Καθώς οι νέες τεχνολογίες και οι πρωτοποριακές συσκευές διεισδύουν ολοένα πιο δυναμικά στην κοινωνία, η διαφήμιση μέσω των κινητών τηλεφώνων υπολογίζεται ότι θα αυξηθεί κατά 45% ετησίως και θα ανέλθει στα 28,8 δισ. δολάρια εντός της ερχόμενης πενταετίας, από 3,1 δισ. δολάρια που είναι σήμερα, σύμφωνα με τις προβλέψεις του Ineum Consulting.

Σύμφωνα με τον Σκοτ Χοβ, εταιρικό αντιπρόεδρο του διαφημιστικού και εκδοτικού ομίλου της Microsoft οι διαφημίσεις μέσω των κινητών θα αντιστοιχούν στο 5-10% των παγκόσμιων διαφημιστικών δαπανών στα προσεχή πέντε έτη.

Written by gr.mme.observer

29 Ιουνίου 2009 στις 11:59 μμ

Αναρτήθηκε στις New Media

Tagged with ,

Αρέσει σε %d bloggers: