New Media στην Ελλάδα

Τεκμηρίωση για τα Μέσα Ενημέρωσης με ψηφιακή διανομή (και όχι μόνο…)

Είναι πολλά τα λεφτά…

Στα 13,7 εκατομμύρια ευρώ κινήθηκε η online display διαφημιστική δαπάνη για το 1ο τετράμηνο του 2009, σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε το IAB Hellas ανάμεσα στα μέλη του και παρουσίασε στα πλαίσια της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης, που πραγματοποιήθηκε στις 8 Ιουλίου στο ξενοδοχείο Crowne Plaza (αντιστοιχεί σε πρόσθετα έσοδα από αγγελιόσημο στο ΕΤΑΠ-ΜΜΕ και τον ΕΔΟΕΑΠ περίπου 2,74 εκατ. ευρώ – τα οποία σήμερα διαφεύγουν).

Σύμφωνα με την έρευνα, η μεγαλύτερη κατηγορία παραμένει ο χρηματοοικονομικός τομέας, απορροφώντας το 25% της δαπάνης, αγγίζοντας τα 3,5 εκατομμύρια ευρώ, ενώ ακολουθούν οι τηλεπικοινωνίες με μερίδιο 20% (πάνω από 2,7 εκατομμύρια ευρώ).

Εντυπωσιακή άνοδο παρουσιάζει για το διάστημα αυτό ο κλάδος του λιανεμπορίου, με μερίδιο 12% (αντιστοιχεί σε 1,7 εκατ. ευρώ, ενώ τα FMCG (τρόφιμα, ποτά, προϊόντα προσωπικής φροντίδας και νοικοκυριού) παγιώνουν τη σημαντική θέση τους με μερίδιο 11% (αγγίζουν το 1 εκατομμύριο ευρώ).

Ακολουθούν οι κλάδοι media & entertainment και αυτοκινήτου με μερίδια 6% και 6% αντίστοιχα.
(πηγή: IAB Hellas)

Written by gr.mme.observer

12 Ιουλίου 2009 στις 10:07 μμ

Αναρτήθηκε στις New Media

Tagged with , ,

Αρέσει σε %d bloggers: