New Media στην Ελλάδα

Τεκμηρίωση για τα Μέσα Ενημέρωσης με ψηφιακή διανομή (και όχι μόνο…)

Με «εισιτήριο» η πρόσβαση στα New Media;

Την επιβολή «εισιτηρίου» σε όλες σχεδόν τις ειδησεογραφικές διαδικτυακές τοποθεσίες προβλέπει ο εκδότης των Financial Times, Λάιονελ Μπάρμπερ, ο οποίος θεωρεί την επιβολή χρέωσης ανά άρθρο ως τη μεγαλύτερη πρόκληση σήμερα για τον κλάδο. «Πώς θα δουλέψουν αυτά τα μοντέλα ηλεκτρονικών πληρωμών και τι έσοδα θα αποφέρουν, παραμένουν αναπάντητα ερωτήματα», δήλωσε ο Μπάρμπερ στη διάρκεια ομιλίας του, σε εκδήλωση της Media Standards Trust στη Βρετανική Ακαδημία, τονίζει όμως πως είναι βέβαιος «ότι το επόμενο 12μηνο, σχεδόν όλοι οι ειδησεογραφικοί οργανισμοί θα διαθέτουν επί πληρωμή το ηλεκτρονικό τους περιεχόμενο».

Οι δηλώσεις του Μπάρμπερ φαίνεται πως εναρμονίζονται με το γενικότερο κλίμα που επικρατεί στον κλάδο, ενώ επανειλημμένως έχει επισημανθεί ότι το υφιστάμενο επιχειρησιακό μοντέλο πρέπει να επανεξεταστεί. Ο Ρούπερτ Μέρντοχ, πρόεδρος της News Corporation, είχε εκφράσει το Μάιο την εκτίμησή του ότι σε διάστημα ενός έτους οι ειδησεογραφικοί ιστότοποι θα επιβάλλουν χρέωση στην μέχρι σήμερα ελεύθερη πρόσβαση στο περιεχόμενό τους.

Το αντίπαλο δέος του Μέρντοχ, η εφημερίδα New York Times, αναμένεται να ηγηθεί της τάσης επιβάλλοντας χρέωση στην ηλεκτρονική της σελίδα εντός των επόμενων 3-4 εβδομάδων.

Πηγή: The Guardian (αναδημοσίευση από τη naftemporiki.gr)

Written by gr.mme.observer

23 Ιουλίου 2009 στις 11:36 μμ

Αναρτήθηκε στις New Media

Tagged with , , ,

Αρέσει σε %d bloggers: