New Media στην Ελλάδα

Τεκμηρίωση για τα Μέσα Ενημέρωσης με ψηφιακή διανομή (και όχι μόνο…)

Ιστορίες από το αρχείο: ΠΟΛ.1238/19.8.1996

Διευκρινήσεις για την εφαρμογή των άρθρων 33 και 34 του Ν.2429/1996 και παροχή οδηγιών, όπως καταγράφονται στην εγκύκλιο ΠΟΛ.1238/19.8.1996 του υπουργείου Οικονομικών (από το taxheaven) σχετικά με το αγγελιόσημο. Απαραίτητη για το αρχείο κάθε λογιστηρίου:

1. Με τις διατάξεις των παραγράφων 1 και 2 του κοινοποιούμενου άρθρου 33 αντικαθίσταται από 10.7.1996 το άρθρο 12 του Ν.2328/1995 (ΦΕΚ Α 159), όπως είχε διαμορφωθεί με τις διατάξεις του άρθρου 117 του Ν.2362/1995 (ΦΕΚ Α 247), και το οποίο αναφέρεται στις διαφημίσεις που γίνονται από ραδιοφωνικούς ή τηλεοπτικούς σταθμούς καθώς και από εφημερίδες ή περιοδικά και ειδικότερα στον καθορισμό κανόνων διαφάνειας στις σχέσεις μέσων ενημέρωσης, διαφημιστών και διαφημιζομένων και στη ρύθμιση θεμάτων του ειδικού φόρου και του αγγελιοσήμου.

2. Με τις διατάξεις του άρθρου 12 του Ν.2328/1995, όπως το άρθρο αυτό αντικαταστάθηκε κατά τα ανωτέρω και με τις λοιπές διατάξεις του κοινοποιούμενου άρθρου 33, γίνονται ρυθμίσεις οι οποίες, μεταξύ άλλων, αφορούν:

α) στην υποχρέωση υποβολής στην αρμόδια ΔΟΥ, από κάθε ραδιοφωνικό ή τηλεοπτικό σταθμό και κάθε εφημερίδα ή περιοδικό της παραγράφου 2 του άρθρου 12, του τιμοκαταλόγου των διαφημίσεων και χορηγιών που εφαρμόζει,
β) στη διαμόρφωση νέας βάσης υπολογισμού του ειδικού φόρου 30% των διαφημίσεων που προβάλλονται από την τηλεόραση,
γ) στον καθορισμό μεγίστου κόστους παραγωγής ή προσαρμογής διαφημιστικού μηνύματος από τους τηλεοπτικούς σταθμούς,
δ) στον καθορισμό σχέσης χορηγίας και διαφήμισης,
ε) στον καθορισμό των διαφημιζομένων ή των διαφημιστών, κατά περίπτωση, ως αποκλειστικά υποχρέων έναντι του Δημοσίου για την απόδοση του ειδικού φόρου των διαφημίσεων που προβάλλονται από την τηλεόραση,
στ) στη μη έκπτωση των σχετικών διαφημιστικών δαπανών από τα ακαθάριστα έσοδα του διαφημιστή και του διαφημιζομένου εφόσον δεν έχει καταβληθεί από τον διαφημιστή ή το διαφημιζόμενο εγκαίρως και προσηκόντως ο ειδικός φόρος και το αγγελιόσημο επί των διαφημίσεων και οι τυχόν άλλες επιβαρύνσεις που αντιστοιχούν στις συγκεκριμένες συναλλαγές, έστω και αν στη δεύτερη περίπτωση μεσολαβεί διαφημιστής,
ζ) στον καθορισμό απόδοσης από τους ανωτέρω υπόχρεους, σε τράπεζες συμβεβλημένες με το Δημόσιο, του οφειλόμενου ειδικού φόρου τόσο για τις τηλεοπτικές διαφημίσεις που πραγματοποιούνται από 10.7.1996 (έναρξη ισχύος της παραγράφου 1 του κοινοποιούμενου άρθρου 33 όσο και γι’ αυτές που έγιναν από 1.1.1996 μέχρι 9.7.1996),
η) στην καθιέρωση ως ποινικού αδικήματος της μη εμπρόθεσμης και προσήκουσας καταβολής του ειδικού φόρου ή του αγγελιοσήμου, για τους υπόχρεους προς καταβολή προκειμένου δε περί εταιριών για το νόμιμο εκπρόσωπό τους,
θ) στον καθορισμό υποχρέωσης τήρησης από τους ραδιοφωνικούς ή τηλεοπτικούς σταθμούς και κάθε εφημερίδα ή περιοδικό που εδρεύουν, εκπέμπουν ή εκδίδονται στην Ελληνική Επικράτεια τριπλοτύπου αναλυτικού ημερολογίου διαφημίσεων και υποβολής αντιτύπου αυτού στην αρμόδια ΔΟΥ και το ΤΣΠΕΑΘ.

ΠΟΛ.1238/19.8.1996 – Κοινοποίηση των άρθρων 33 και 34 του Ν.2429/1996 και παροχή οδηγιών

Αθήνα 19 Αυγούστου 1996
Αρ. Πρωτ.: 1092784/131/Τ. & ΕΦ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ :
1) ΤΕΛΩΝ & ΕΙΔ. ΦΟΡΟΛΟΓΙΩΝ
2) ΕΙΣΠΡ. ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ
3) ΒΙΒΛΙΩΝ & ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
4) Φ.Π.Α.

ΘΕΜΑ: Κοινοποίηση των άρθρων 33 και 34 του ν.2429/1996 και παροχή οδηγιών.

Κοινοποιούμε κατωτέρω τις διατάξεις των άρθρων 33 και 34 του Ν.2429/1996, που δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ Α 155 και διόρθωση σφαλμάτων ΦΕΚ Α 169) και παρέχουμε οδηγίες για την ορθή και ομοιόμορφη εφαρμογή τους σε ό,τι αφορούν αντικείμενα αρμοδιότητάς μας.

Α. Γενικά

1. Με τις διατάξεις των παραγράφων 1 και 2 του κοινοποιούμενου άρθρου 33 αντικαθίσταται από 10.7.1996 το άρθρο 12 του Ν.2328/1995 (ΦΕΚ Α 159), όπως είχε διαμορφωθεί με τις διατάξεις του άρθρου 117 του Ν.2362/1995 (ΦΕΚ Α 247), και το οποίο αναφέρεται στις διαφημίσεις που γίνονται από ραδιοφωνικούς ή τηλεοπτικούς σταθμούς καθώς και από εφημερίδες ή περιοδικά και ειδικότερα στον καθορισμό κανόνων διαφάνειας στις σχέσεις μέσων ενημέρωσης, διαφημιστών και διαφημιζομένων και στη ρύθμιση θεμάτων του ειδικού φόρου και του αγγελιοσήμου.

2. Με τις διατάξεις του άρθρου 12 του Ν.2328/1995, όπως το άρθρο αυτό αντικαταστάθηκε κατά τα ανωτέρω και με τις λοιπές διατάξεις του κοινοποιούμενου άρθρου 33, γίνονται ρυθμίσεις οι οποίες, μεταξύ άλλων, αφορούν:

α) στην υποχρέωση υποβολής στην αρμόδια ΔΟΥ, από κάθε ραδιοφωνικό ή τηλεοπτικό σταθμό και κάθε εφημερίδα ή περιοδικό της παραγράφου 2 του άρθρου 12, του τιμοκαταλόγου των διαφημίσεων και χορηγιών που εφαρμόζει,
β) στη διαμόρφωση νέας βάσης υπολογισμού του ειδικού φόρου 30% των διαφημίσεων που προβάλλονται από την τηλεόραση,
γ) στον καθορισμό μεγίστου κόστους παραγωγής ή προσαρμογής διαφημιστικού μηνύματος από τους τηλεοπτικούς σταθμούς,
δ) στον καθορισμό σχέσης χορηγίας και διαφήμισης,
ε) στον καθορισμό των διαφημιζομένων ή των διαφημιστών, κατά περίπτωση, ως αποκλειστικά υποχρέων έναντι του Δημοσίου για την απόδοση του ειδικού φόρου των διαφημίσεων που προβάλλονται από την τηλεόραση,
στ) στη μη έκπτωση των σχετικών διαφημιστικών δαπανών από τα ακαθάριστα έσοδα του διαφημιστή και του διαφημιζομένου εφόσον δεν έχει καταβληθεί από τον διαφημιστή ή το διαφημιζόμενο εγκαίρως και προσηκόντως ο ειδικός φόρος και το αγγελιόσημο επί των διαφημίσεων και οι τυχόν άλλες επιβαρύνσεις που αντιστοιχούν στις συγκεκριμένες συναλλαγές, έστω και αν στη δεύτερη περίπτωση μεσολαβεί διαφημιστής,
ζ) στον καθορισμό απόδοσης από τους ανωτέρω υπόχρεους, σε τράπεζες συμβεβλημένες με το Δημόσιο, του οφειλόμενου ειδικού φόρου τόσο για τις τηλεοπτικές διαφημίσεις που πραγματοποιούνται από 10.7.1996 (έναρξη ισχύος της παραγράφου 1 του κοινοποιούμενου άρθρου 33 όσο και γι’ αυτές που έγιναν από 1.1.1996 μέχρι 9.7.1996),
η) στην καθιέρωση ως ποινικού αδικήματος της μη εμπρόθεσμης και προσήκουσας καταβολής του ειδικού φόρου ή του αγγελιοσήμου, για τους υπόχρεους προς καταβολή προκειμένου δε περί εταιριών για το νόμιμο εκπρόσωπό τους,
θ) στον καθορισμό υποχρέωσης τήρησης από τους ραδιοφωνικούς ή τηλεοπτικούς σταθμούς και κάθε εφημερίδα ή περιοδικό που εδρεύουν, εκπέμπουν ή εκδίδονται στην Ελληνική Επικράτεια τριπλοτύπου αναλυτικού ημερολογίου διαφημίσεων και υποβολής αντιτύπου αυτού στην αρμόδια ΔΟΥ και το ΤΣΠΕΑΘ.

3. Για τον καθορισμό των αναγκαίων λεπτομερειών εφαρμογής των διατάξεων του άρθρου 12 του Ν.2328/1995, όπως το άρθρο αυτό διαμορφώθηκε με την ανωτέρω αντικατάσταση, εκδόθηκε, κατ’ εξουσιοδότηση των διατάξεων αυτών, η κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων και Τύπου και Μ.Μ.Ε. 1086567/40/ΠΟΛ. 1217/29.7.1996 (ΦΕΚ Β 689) η οποία έχει ήδη κοινοποιηθεί.

Β. Ειδικά

Για τα ρυθμιζόμενα με τις ανωτέρω διατάξεις θέματα, σε ό,τι αφορούν τον ειδικό φόρο των διαφημίσεων που προβάλλονται από την τηλεόραση, κρίνουμε σκόπιμο να παράσχουμε τις εξής ειδικότερες οδηγίες:

1. Κάθε τηλεοπτικός σταθμός είναι υποχρεωμένος να υποβάλλει στην οικεία Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία τον τιμοκατάλογο διαφημίσεων και χορηγιών που εφαρμόζει. Στον τιμοκατάλογο αυτό περιλαμβάνονται όλες οι εκπτώσεις, προμήθειες και προσφορές καθώς και ο αποδέκτης τους είτε αυτός είναι διαφημιστής είτε διαφημιζόμενος. Σε περίπτωση που τέτοιος τιμοκατάλογος δεν υποβληθεί, ισχύει, για τον υπολογισμό του ειδικού φόρου, ο τιμοκατάλογος της ΕΡΤ ΑΕ επαυξημένος κατά 100%.

2. Ο ειδικός φόρος εξακολουθεί να επιβάλλεται μόνο στις διαφημίσεις που προβάλλονται από την τηλεόραση και δεν αφορά διαφημίσεις που γίνονται με άλλα μέσα.

3. Ο ειδικός φόρος υπολογίζεται με βάση την ονομαστική τιμή κατά τον τιμοκατάλογο, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη παροχές, εκπτώσεις ή προμήθειες και όχι στην αξία του τιμολογίου. Εξαιρετικά όταν μεσολαβεί διαφημιστής και το τιμολόγιο εκδίδεται στο όνομά του, η ονομαστική αυτή τιμή μειώνεται κατά 20% άσχετα από την πραγματική έκπτωση που τυχόν χορηγείται. Δηλαδή στην περίπτωση που δεν μεσολαβεί διαφημιστής ο ειδικός φόρος επιβάλλεται στην αξία κατά τον τιμοκατάλογο ενώ, στην περίπτωση που μεσολαβεί διαφημιστής, η αξία αυτή, για τον υπολογισμό του φόρου, θα λαμβάνεται μειωμένη κατά 20% έστω και αν η έκπτωση που χορηγείται είναι μεγαλύτερη ή μικρότερη ή δεν χορηγείται έκπτωση. Τονίζεται, επίσης, ότι το χορηγούμενο στο τέλος κάθε ημερολογιακού έτους ποσοστό επιβράβευσης (μέχρι 9,9%) στους διαφημιστές, κατά τα οριζόμενα στην παραγρ. 14 του άρθρου 12, δεν μειώνει τη βάση υπολογισμού του ειδικού φόρου.
Όταν συνάπτονται ανταλλακτικές συμβάσεις, μεταξύ των μέσων ενημέρωσης για την αμοιβαία διαφημιστική προβολή τους, ο ειδικός φόρος υπολογίζεται με βάση την τιμή του τιμολογίου.

4. Το ποσό που αντιστοιχεί στο κόστος παραγωγής ή προσαρμογής (εφόσον αυτή επιτρέπεται κατά νόμο) του διαφημιστικού μηνύματος από τον ίδιο τον τηλεοπτικό σταθμό δεν μπορεί να υπερβαίνει το 20% της διαφημιστικής δαπάνης για το συγκεκριμένο αγαθό ή υπηρεσία και μόνο για το πρώτο σχετικό τιμολόγιο που εκδίδεται.

5. Με εξαίρεση την περίπτωση που χορηγός είναι μη κερδοσκοπικός οργανισμός, η χορηγία θεωρείται διαφήμιση χρονικής διάρκειας ίσης με την εμφάνιση της επωνυμίας ή του διακριτικού τίτλου ή του σήματος των προϊόντων του χορηγού. Επομένως και στα ποσά διαφήμισης που προκύπτουν στην περίπτωση αυτή επιβάλλεται ειδικός φόρος.
Οι ανωτέρω με στοιχεία 1-5 αναφερόμενες στο Κεφάλαιο Β’ (Ειδικά) ρυθμίσεις αφορούν τόσο τις διαφημίσεις που πραγματοποιούνται από 10.7.1996 όσο και αυτές που έγιναν από 1.1.1996 μέχρι 9.7.1996.
Διευκρινίζεται ότι το θέμα του χρόνου και του τρόπου υποβολής των τιμοκαταλόγων από τους τηλεοπτικούς σταθμούς καθορίζεται λεπτομερώς με την ανωτέρω κοινή υπουργική απόφαση (ανωτέρω παρ. 3 Κεφαλαίου Α’ – Γενικά).

6. Χορηγείται απαλλαγή, από τον ειδικό φόρο για τα μηνύματα κοινωνικού περιεχομένου που προβάλλονται από την τηλεόραση σύμφωνα με τη διάταξη του πρώτου εδαφίου της παραγρ. 21 του άρθρου 3 του Ν.2328/1995 (υποχρεωτική δωρεάν μετάδοση μηνυμάτων κοινωνικού περιεχομένου).
Η απαλλαγή αυτή αφορά τα προβαλλόμενα από 10.7.1996 μηνύματα δεδομένου ότι αντίστοιχη απαλλαγή δεν προβλεπόταν στο αντικαθιστάμενο άρθρο 12 του Ν.2328/1995.
Διευκρινίζεται, όμως, ότι εξακολουθεί να ισχύει η απαλλαγή από τον ειδικό φόρο των δημόσιων (κρατικών) υπηρεσιών που προβλέπεται από το άρθρο 15 του Ν.1326/1983.

7. Υπόχρεος έναντι του Δημοσίου για την απόδοση του ειδικού φόρου των τηλεοπτικών διαφημίσεων είναι ο διαφημιζόμενος ή ο διαφημιστής στην περίπτωση που μεσολαβεί διαφημιστής κατ’ εντολή του διαφημιζόμενου. Επομένως και ο καταλογισμός του φόρου και των προβλεπόμενων κυρώσεων (προσαυξήσεις, πρόστιμα κ.τ.λ.) σε περίπτωση μη απόδοσης ή μη ορθής ή εκπρόθεσμης απόδοσης του ειδικού φόρου, γίνεται από την αρμόδια ΔΟΥ εις βάρος των ανωτέρω υπόχρεων, κατά περίπτωση.
Σύμφωνα με τα ανωτέρω οι τηλεοπτικοί σταθμοί δεν θα επιρρίπτουν το φόρο αυτό εις βάρος των αντισυμβαλλόμενων (διαφημιστών ή διαφημιζομένων κατά περίπτωση) και επομένως δεν θα τον εισπράττουν από αυτούς αφού οι σταθμοί αυτοί δεν είναι οι υπόχρεοι για απόδοση του φόρου στο Δημόσιο.
Τα αναφερόμενα στην παράγραφο αυτή αφορούν τόσο τις διαφημίσεις που γίνονται από 10.7.1996 όσο και αυτές που έγιναν από 1.1.996 μέχρι 9.7.1996.

8. Ο φόρος αποδίδεται από τους ανωτέρω υπόχρεους (διαφημιζόμενους ή διαφημιστές κατά περίπτωση) σε τράπεζες συμβεβλημένες με το Δημόσιο. Ειδικότερα για τις από 10.7.1996 διαφημίσεις, ο ειδικός φόρος αποδίδεται για κάθε ημερολογιακό δίμηνο και μέχρι την 20ή ημέρα του μήνα που ακολουθεί το δίμηνο σε τράπεζες συμβεβλημένες με το Ελληνικό Δημόσιο, με τη συμπλήρωση ειδικού εντύπου.
Επομένως η πρώτη απόδοση, για τις από 10.7.1996 διαφημίσεις, θα γίνει μέχρι 20 Σεπτεμβρίου 1996 και θα αφορά το χρονικό διάστημα 10.7.1996 μέχρι 31.8.1996. Για τις διαφημίσεις που έγιναν από 1.1.1996 μέχρι 9.7.1996 ο ειδικός φόρος θα καταβληθεί στις συμβεβλημένες τράπεζες με τη συμπλήρωση ειδικού εντύπου μέχρι 10 Σεπτεμβρίου 1996.

Για τυχόν ποσά που έχουν κατατεθεί στο ΤΠ & Δ πρέπει να προσκομισθεί από τον υπόχρεο στη ΔΟΥ (εάν αυτό δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα) το γραμμάτιο παρακαταθήκης ούτως ώστε να είναι δυνατή η είσπραξη των χρημάτων αυτών. Στην περίπτωση αυτή η θεώρηση των καταστάσεων και η παράδοση του ενός θεωρημένου αντιγράφου στον υπόχρεο όπως αναφέρει το άρθρο 5 της σχετικής κοινής υπουργικής απόφασης θα γίνει μετά την είσπραξη των χρημάτων από το ΤΠ & Δ. Η μη εμπρόθεσμη και προσήκουσα καταβολή του ειδικού φόρου αποτελεί, για τους υπόχρεους για καταβολή, προκειμένου δε περί εταιριών για το νόμιμο εκπρόσωπό τους, ποινικό αδίκημα, το οποίο διώκεται αυτεπαγγέλτως και τιμωρείται με ποινή φυλάκισης τουλάχιστον εντός (1) έτους.
Εξάλλου, σε περίπτωση που δεν θα έχει καταβληθεί από το διαφημιστή ή το διαφημιζόμενο εγκαίρως και προσηκόντως ο ειδικός φόρος επί των διαφημίσεων και οι τυχόν άλλες επιβαρύνσεις που αντιστοιχούν στις συγκεκριμένες συναλλαγές, ανεξάρτητα από τις άλλες συνέπειες, οι σχετικές διαφημιστικές δαπάνες δεν εκπίπτουν από τα ακαθάριστα έσοδα του διαφημιστή και του διαφημιζόμενου, έστω και αν στη δεύτερη περίπτωση μεσολαβεί διαφημιστής. Με την προαναφερόμενη κοινή υπουργική απόφαση ορίστηκε ότι για τα έτη 1996 και 1997 η απόδοση του ειδικού φόρου θα γίνει στα υποκαταστήματα της Εθνικής Τράπεζας κατά τα αναλυτικά οριζόμενα στην απόφαση αυτή. Με την ίδια απόφαση καθορίστηκαν και τα έντυπα που θα χρησιμοποιούνται για την απόδοση του φόρου.
Όπως ορίζεται στην απόφαση αυτή για την καταβολή του φόρου μπορεί να χρησιμοποιούνται και φωτοτυπίες των εντύπων ή των υποδειγμάτων ή τυπωμένα μηχανογραφικά και την ίδια μορφή. Οι Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες θα πρέπει, όπου παρίσταται ανάγκη, να εφοδιάζουν τους υπόχρεους προς καταβολή του φόρου με φωτοτυπίες των υποδειγμάτων Α, ΣΤ, ΙΑ και ΙΒ που επισυνάπτονται στην ανωτέρω κοινοποιηθείσα υπουργική απόφαση.
Διευκρινίζεται ότι οι οδηγίες που περιλαμβάνονται στην πίσω όψη των υποδειγμάτων ΙΑ και ΙΒ (περίπτ. 7 και 6 αντίστοιχα) για αναγραφή ως αξίας, της διαφοράς μεταξύ χρεωστικών και πιστωτικών τιμολογίων, έχει την έννοια ότι αφαιρείται η αξία των πιστωτικών τιμολογίων μόνο στην περίπτωση που η η αξία αυτών μειώνει το ποσό της ονομαστικής αξίας για τον υπολογισμό του φόρου (ανωτέρω Κεφάλαιο Β’ – Ειδικά, παραγρ. 3).

Γ. Φ.Π.Α.

Όπως προαναφέρθηκε οι τηλεοπτικοί σταθμοί δεν θα επιρρίπτουν τον ειδικό φόρο (30%) εις βάρος των αντισυμβαλλομένων και επομένως δεν θα τον εισπράττουν από αυτούς, αφού οι τηλεοπτικοί σταθμοί δεν είναι οι υπόχρεοι για απόδοση του φόρου στο Δημόσιο.
Εξάλλου, η αναγραφή από 10.7.1996 του αγγελιοσήμου στα τιμολόγια που προβλέπει η διάταξη της παραγράφου 1 του άρθρου 12 του Ν.2328/1995, όπως διαμορφώθηκε με το κοινοποιούμενο άρθρο 33 γίνεται σύμφωνα με την προαναφερόμενη κοινή υπουργική απόφαση, μόνο για πληροφοριακούς λόγους.
Επομένως, ο Φ.Π.Α. τόσο για τις τηλεοπτικές διαφημίσεις όσο και για τις διαφημίσεις που γίνονται από ραδιοφωνικούς σταθμούς, εφημερίδες ή περιοδικά, για τις οποίες το αγγελιόσημο αποδίδεται στα δικαιούχα ταμεία από τους διαφημιζόμενους ή τους διαφημιστές, δεν υπολογίζεται, προκειμένου περί των τιμολογίων που εκδίδονται από τα παρέχοντα τη διαφήμιση μέσα, στο ποσό του ειδικού φόρου και του αγγελιοσήμου που επιβάλλεται κατά περίπτωση.

Δ. Κ.Β.Σ.

α) Θεώρηση. Οι υπόχρεοι σε τήρηση του Ημερολογίου Διαφημίσεων κατ’ εφαρμογή των διατάξεων της παρ. 9 του άρθρου 12 του Ν.2328/1995 (ΦΕΚ 159 Α’) οι οποίοι δεν θεώρησαν και δεν τήρησαν το υπόψη βιβλίο, υποχρεούνται να θεωρήσουν και να καταχωρήσουν σ’ αυτό μέχρι 10.9.1996 τα δεδομένα που απαιτούνται από το άρθρο 3 της κοινοποιηθείσης απόφασης και αφορούν το χρονικό διάστημα από 10.7.1996. Σημειώνεται ότι για το ως άνω μεσοδιάστημα από 1.1.1996 δεν θα επιβληθούν κυρώσεις για μη θεώρηση και μη τήρηση του βιβλίου αυτού.

β) Το ένα αντίτυπο του ως άνω βιβλίου, προς διευκόλυνση των υπόχρεων, γίνεται δεκτό, να υποβάλλεται στο Τμήμα Κ.Β.Σ. της αρμόδιας ΔΟΥ το αργότερο μέχρι τη 15η ημέρα του μεθεπόμενου μήνα από τη λήξη του ημερολογιακού διμήνου.

Written by gr.mme.observer

16 Αυγούστου 2009 στις 8:01 πμ

Αρέσει σε %d bloggers: