New Media στην Ελλάδα

Τεκμηρίωση για τα Μέσα Ενημέρωσης με ψηφιακή διανομή (και όχι μόνο…)

Μετρήσεις στο Internet από τη Nielsen (στην Αγγλία)

[από την ΗΜΕΡΗΣΙΑ] Η Nielsen ανακοίνωσε ότι ορίσθηκε από το UKOM (U.K. Online Measurement Company), τον φορέα της αγοράς για την οnline μέτρηση επισκεψιμότητας στη Μεγάλη Βρετανία, ως επίσημος συνεργάτης της, προκειμένου να δημιουργήσει το πρώτο «κοινό νόμισμα» στη χώρα για τον προγραμματισμό διαφημιστικών εκστρατειών στο διαδίκτυο.

Εκτός από Mεγάλη Βρετανία, η Nielsen παρέχει το «νόμισμα» για την οnline μέτρηση στη Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία, τη Βραζιλία, την Ιαπωνία, την Ελβετία, την Κίνα και τη Νότιo Αφρική.

Στις αρχές του προηγούμενου μήνα, η Nielsen ανακοίνωσε επίσης την απόκτηση της KoreanClick, κορυφαίας επιχείρησης μέτρησης επισκεψιμότητας στη Νότια Κορέα, κάνοντας την έτσι παγκόσμιο ηγέτη στην online μέτρηση, με δραστηριότητα σε περισσότερες από 30 αγορές, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών και της Αυστραλίας. «Είμαστε ευτυχείς που συνεργαζόμαστε με την UKOM για τη δημιουργία του πρώτου, κοινά αποδεκτού από την αγορά, εργαλείου προγραμματισμού», ανέφερε ο John Burbank, CEO του τμήματος online της Nielsen. «Η επιλογή μας – υποστηριζόμενη από τα μέσα, τους διαφημιζόμενους και τις διαφημιστικές εταιρίες – καταδεικνύει την εμπιστοσύνη της αγοράς στην αξιοπιστία, την εγκυρότητα και τη συνέπεια των υπηρεσιών μας. Σε συνέχεια της προηγούμενης ανακοίνωσης για τη στρατηγική συμμαχίας μας με το Facebook στις ΗΠΑ, ώστε να αναπτύξουμε προϊόντα – εργαλεία που θα βοηθήσουν να μετρήσουμε την αποτελεσματικότητα των online διαφημίσεων στο Facebοok, δεσμευόμαστε να συνεργαστούμε με τους πελάτες μας για να τους βοηθήσουμε να είναι ανταγωνιστικοί στην αγορά», προσέθεσε.

«Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με την UKOM και να συνεχίσουμε να διαδραματίζουμε το σημαντικό αυτό ρόλο στην κατανόηση της τεράστιας δυνατότητας που έχει το διαδίκτυο ως διαφημιστικό μέσο». Με στόχο την έναρξη λειτουργίας του από τη Nielsen τον Ιανουαρίου του 2010, το σύστημα Audience Planning System (APS) της UKOM δίνει στους διαφημιζόμενους και στις διαφημιστικές τους εταιρείες τη δυνατότητα να προγραμματίζουν εκστρατείες στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας μια ενιαία πηγή μέτρησης, που θα παρέχει ιδιαίτερα ακριβή στοιχεία, όπως ακριβώς γίνεται στη Μεγάλη Βρετανία για την τηλεόραση, το ραδιόφωνο και τα έντυπα.

Written by gr.mme.observer

9 Οκτωβρίου 2009 στις 11:14 πμ

Αρέσει σε %d bloggers: