New Media στην Ελλάδα

Τεκμηρίωση για τα Μέσα Ενημέρωσης με ψηφιακή διανομή (και όχι μόνο…)

Το διαδίκτυο ως μέσο διανομής ΜΜΕ και το αγγελιόσημο

Το σημερινό νομοθετικό πλαίσιο αναγνωρίζει ως ΜΜΕ κάθε μορφή διανομής ή εμφάνισης, συμπεριλαμβανομένης της «ηλεκτρονικής».

π.χ. ο Ν.3414/2005 αναφέρεται σε εταιρείες «που έχουν ως δραστηριότητα, αποκλειστική ή μη:

α) την έκδοση εφημερίδων ή περιοδικών, σύμφωνα με την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία, ή εντύπων που περιέχουν ύλη, πολιτικού ή οικονομικού χαρακτήρα, σε οποιαδήποτε μορφή εκδίδονται, διαδίδονται ή διανέμονται, συμπεριλαμβανομένης της ηλεκτρονικής, ή …

δ) την παροχή μέσω του διαδικτύου υπηρεσιών οπτικού ή/και ακουστικού περιεχομένου, εφόσον το περιεχόμενο αυτό έχει ενημερωτικό χαρακτήρα και ειδικότερα περιλαμβάνει, κατά το πρότυπο των έντυπων εφημερίδων, ειδήσεις για πολιτικά ή κοινωνικά ή οικονομικά γεγονότα και εκδηλώσεις, καθώς και άρθρα, σχόλια, συνεντεύξεις ή συζητήσεις για τα θέματα αυτά.

Ωστόσο, στην πράξη ορισμένοι βλέπουν «γκρίζες ζώνες», κυρίως λόγω της άρνησης να τηρηθεί η υπάρχουσα νομοθεσία, ερμηνεύοντας κατά το δοκούν τη βούληση του νομοθέτη.

βλ. επίσης: https://newmediagr.wordpress.com/2009/03/08/digital/

και την τεκμηρίωση του Νομικού Συμβούλου της ΠΟΕΣΥ:

https://newmediagr.wordpress.com/2009/05/18/petropoulos/

Αρέσει σε %d bloggers: