New Media στην Ελλάδα

Τεκμηρίωση για τα Μέσα Ενημέρωσης με ψηφιακή διανομή (και όχι μόνο…)

Διαφήμιση: «οπτικοακουστική εμπορική ανακοίνωση»

Η εισαγωγή του νέου όρου «οπτικοακουστική εμπορική ανακοίνωση», μια ευρεία έννοια, που περιλαμβάνει την τηλεοπτική διαφήμιση, χορηγία, τηλεπώληση, αλλά και την τοποθέτηση προϊόντων, είναι η βασικότερη καινοτομία του νέου πλαισίου της αναθεωρημένης Οδηγίας για τις υπηρεσίες Οπτικοακουστικών Μέσων (πρώην Τηλεόραση Χωρίς Σύνορα), όσον αφορά τη διαφήμιση.

Written by gr.mme.observer

2 Δεκεμβρίου 2009 στις 6:51 μμ

Αρέσει σε %d bloggers: