New Media στην Ελλάδα

Τεκμηρίωση για τα Μέσα Ενημέρωσης με ψηφιακή διανομή (και όχι μόνο…)

Publicitas: Η κατανάλωση Media στην Ευρώπη

[με στοιχεία από το DAILYFAX] Στοιχεία για τις εξελίξεις στα παραδοσιακά και online media, αλλά και τις αλλαγές που σηματοδοτεί στην κατανάλωση των μέσων η διεθνής οικονομική κρίση στις αγορές της Αγγλίας και Σουηδίας, παρουσίασε η Publicitas, με τη συνεργασία των εκδοτικών οίκων The Guardian & The Observer και Dagens Nyheter (οίκους που εκπροσωπεί κατά αποκλειστικότητα η Publicitas στην Ελλάδα) αλλά και με τη συμμετοχή της Publicitas Digital Media Europe.

O οίκος The Guardian & The Observer εκδίδει τις ομώνυμες εφημερίδες The Guardian (1,3 εκατ. αναγνώστες) και The Observer (1,4 εκατ. αναγνώστες), καθώς και τις αντίστοιχες εκδόσεις on-line, με πάνω από 33 εκατ. μοναδικούς χρήστες.

Οι άγγλοι εκπρόσωποι τόνισαν ότι η αγορά τους βρίσκεται στο 5ο τετράμηνο της πιο σκληρής οικονομικής κρίσης από το 1929, οι ενδείξεις της αγοράς δεν προβλέπουν ότι η διαφημιστική δαπάνη θα ανακτήσει γρήγορα τα προ κρίσης επίπεδα και ότι διαφαίνεται σαφής τάση ανάπτυξης της στα online μέσα, σε μια χώρα που το 67% του πληθυσμού έχει ευρυζωνική πρόσβαση στο διαδίκτυο από το σπίτι.

Στο θέμα της εντυπωσιακής ανάπτυξης της διαδικτυακής διαφήμισης αναφέρθηκε και ο Chris Morgan, Διευθυντής Ευρώπης για τα Online Media του παγκοσμίου δικτύου της Publicitas, τονίζοντας ότι σε χώρες όπως η Γερμανία και η Βρετανία τα διαδικτυακά μέσα έχουν μερίδιο πάνω από το 20% της συνολικής δαπάνης και ότι στην Βρετανία φέτος οι διαφημιζόμενοι ξόδεψαν περισσότερα χρήματα στα online μέσα απ’ ό,τι στην τηλεόραση.

Για την Ελλάδα το Ι.Α.Β. εκτιμά ότι η αντίστοιχη δαπάνη κυμαίνεται στο περίπου 3% της συνολικής δαπάνης, αλλά η ίδια μελέτη αναφέρει ότι η Ελλάδα καρπώθηκε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη τιμών στη διαδικτυακή διαφήμιση την περίοδο 2006 με 2008 από όλες τις ευρωπαϊκές χώρες που μελετήθηκαν.

Μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται, τόνισε ο κ. Morgan, από τη νέα καινοτόμο εφαρμογή UKOM (UK On-line Measurement-Nielsen Data) η οποία λανσάρει ένα εργαλείο μέτρησης που θα επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να συγκρίνουν την ικανότητα επηρεασμού και την συχνότητα της διαδικτυακής τους καμπάνιας σε σχέση με τα παραδοσιακά μέσα.

Written by gr.mme.observer

10 Δεκεμβρίου 2009 στις 5:23 μμ

Αρέσει σε %d bloggers: