New Media στην Ελλάδα

Τεκμηρίωση για τα Μέσα Ενημέρωσης με ψηφιακή διανομή (και όχι μόνο…)

Κάλλιο αργά, παρά ποτέ…

Στην πλευρά των δημοσιογραφικών σωματείων που ζητούν την ασφάλιση στο ΕΤΑΠ-ΜΜΕ των εργαζομένων σε ενημερωτικές ιστοσελίδες και την επέκταση του αγγελιόσημου στο Διαδίκτυο, πέρασε την περασμένη εβδομάδα και η ΕΣΗΕΑ, καθώς έχει διαμορφωθεί πλέον μια νέα ισορροπία στη διοίκησή της.

Θυμίζουμε ότι από τον περυσινό Φεβρουάριο, η Ενωτική Κίνηση Δημοσιογράφων (από την ΕΣΠΗΤ) και η Δημοσιογραφική Ενότητα (από την ΕΣΗΕΑ) είχαν ανακινήσει δυναμικά το θέμα και αποκάλυψαν με ανακοινώσεις τους ότι το υπάρχον θεσμικό πλαίσιο είναι εφικτό μα καλύψει και τα λεγόμενα «New Media» (όλη η αλληλογραφία για αυτή την πρωτοβουλία είναι ανηρτημένη στο διαδίκτυο, στο https://newmediagr.wordpress.com)

Στη συνέχεια το θέμα από το μέλος του ΔΣ της ΠΟΕΣΥ Βασ. Βασιλόπουλο (ΕΣΗΕΑ) και τον ταμία Γ. Πλαχούρη (ΕΣΠΗΤ) μπήκε στην ΠΟΕΣΥ , ακολούθησε η σχετική γνωμοδότηση του νομικού της συμβούλου, υιοθετήθηκε δυναμικά από το σύνολο των παρατάξεων από τα δημοσιογραφικά σωματεία – με την εξαίρεση μιας μικρής παρέας που σήμερα χωρίς να συμμετέχει πλέον στα κέντρα των αποφάσεων, ψελλίζει ακόμη για… ανάγκη νομοθετικής ρύθμισης. Στο ΔΣ της ΠΟΕΣΥ έχει γίνει σχετική πλήρης και τεκμηριωμένη ομόφωνη εισήγηση για το θέμα από τους Σταμάτη Νικολόπουλο, Βασίλη Βασιλόπουλο, Νατάσσα Μποζίνη (ΕΣΗΕΜΘ) και Γιάννη Μπαζαίο (ΕΣΠΗΤ), η οποία παρουσιάστηκε και στη σχετική ημερίδα τον περασμένο Δεκέμβριο.

Οι συνθήκες είναι πλέον ώριμες για να επιλυθεί και αυτό το ζήτημα, το οποίο αδικαιολόγητο παρέμενε μέχρι σήμερα αρρύθμιστο. Καιρός ήτανε…

Advertisements

Written by gr.mme.observer

1 Φεβρουαρίου 2010 στις 10:03 πμ

3 Σχόλια

Subscribe to comments with RSS.

  1. Εγώ έχω μπερδευτεί. Αν ισχύσει αγγελιόσημο στο Ίντερνετ πως θα ελεγχθεί η διαφήμιση ελληνικών επιχειρήσεων σε sites του εξωτερικού όπως το Facebook;

    Ακόμα περισσότερο πως θα ελεγχθεί η Google που μέσω Google adwords η διαφήμιση η δική μου μπορεί να εμφανιστεί σε 1000άδες sites ελληνικά και ξένα; Θα υποχρεώσει το ελληνικό κράτος την Google να καταβάλλει αγγελιόσημο;

    Δημήτρης Χατζηπαναγής

    7 Φεβρουαρίου 2010 at 1:38 μμ

    • Από τα τιμοολόγιά τους. Είναι θέμα φορολογικής νομοθεσίας του κράτους που έχει την έδρα της μια επιχείρηση που πληρώνει για να διαφημιστεί. Αν είναι π.χ. στη Γαλλία, είναι εύκολο. Γιατί σου φαίνεται δύσκολο όταν η έδρα μιας επιχείρησης είναι στην Ελλάδα;
      Άλλωστε, ένα είδος αγγελιοσήμου ισχύει και σε άλλες δύο ευρωπαϊκές χώρες, άσχετα αν διαφημιστές και εκδότες θέλουν να μας πείσουν για το αντίθετο…

      etapmme

      11 Φεβρουαρίου 2010 at 1:58 πμ

      • …και φυσικά, να θυμίσουμε ότι το αγγελιόσημο υποχρεούται να το πληρώσει ο διαφημιζόμενος και όχι το «μέσο» (Google).

        etapmme

        11 Φεβρουαρίου 2010 at 2:00 πμ


Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Αρέσει σε %d bloggers: