New Media στην Ελλάδα

Τεκμηρίωση για τα Μέσα Ενημέρωσης με ψηφιακή διανομή (και όχι μόνο…)

«Όχι» διαφημιζομένων στο αγγελιόσημο.net

[αναδημοσίευση από το media-industry] Αντιδρά η διαφημιστική αγορά στην προοπτική επέκτασης του αγγελιοσήμου στο Internet. Η ΕΣΗΕΑ ζήτησε από την ηγεσία του υπουργείου εργασίας την ασφαλιστική και νοσοκομειακή κάλυψη των εργαζομένων στα ειδησεογραφικά site, σε ΕΤΑΠ-ΜΜΕ και ΕΔΟΕΑΠ, με την επιβολή αγγελιοσήμου και στο Διαδίκτυο, ενώ την ίδια ώρα υπάρχει και την κινητικότητα προς την αντίθεση κατεύθυνση με επιχειρηματίες στα ηλεκτρονικά Μέσα να διεκδικούν τη μείωση του ποσοστού του αγγελιοσήμου κατά το ήμισυ. Το αγγελιόσημο επιβλήθηκε επειδή ακριβώς οι εργαζόμενοι στον Τύπο δούλευαν χωρίς καμία ασφαλιστική κάλυψη και μετά την έκρηξη της ιδιωτικής ραδιοφωνίας και τηλεόρασης αποτελεί ένα σημαντικό πόρο. Το ποσοστό φτάνει στο 20% επί των διαφημίσεων στην τηλεόραση και στο 21,5% σε τηλεόραση και ραδιόφωνο.

Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδας, Γρηγόρης Αντωνιάδης, μιλώντας στο Ad Business δηλώνει πως «διανύομε μια περίοδο κρίσης, κατά την οποία η όποια αρνητική εξέλιξη στο χώρο της διαφήμισης από απόψεως επενδεδυμένων ποσών συνεχίζει να παρουσιάζεται ως καθημερινό πρόβλημα».

Κατά τον Γ. Αντωνιάδη «η επιβολή αγγελιοσήμου στο Διαδίκτυο, έστω και εν μέρει, δεν θα βοηθήσει στην ανάπτυξη του ίδιου του Μέσου, δεδομένης και της κρίσης, αλλά και των εναλλακτικών ευκαιριών για διαφήμιση από άλλα μέσα, που αυτή την περίοδο θεωρούνται αρκετά ελκυστικά από απόψεως κόστους»

Η κατάσταση αυτή είναι ενδεικτική της απραξίας που έδειξαν οι κυβερνήσεις στη διατύπωση κανόνων στα media για να αποφεύγεται το χάος. Υπήρχαν μόνο ανταποκρίσεις κατά περίσταση όπως έγινε με την οριστική κατάργηση του ειδικού φόρου τηλεόρασης από τις κυβερνήσεις Σημίτη και Καραμανλή που έφερνε περίπου 200 εκατ, ευρώ στα ταμεία του κράτους, χωρίς τα επιπλέον έσοδα να επενδυθούν στην αγορά της τηλεόρασης.

Written by gr.mme.observer

2 Μαΐου 2010 στις 11:54 μμ

Ένα Σχόλιο

Subscribe to comments with RSS.

  1. * Απορία: Ποιές είναι αυτές οι εναλλακτικές ευκαιρίες για διαφήμιση από ελκυστικά από απόψεως κόστους άλλα μέσα (σε σχέση με το… διαδίκτυο); Μήπως ο κ. πρόεδρος εννοεί έντυπα που εκδίδονται… στην Ισλανδία και κυκλοφορούν στην τοπική αγορά;

    etapmme

    2 Μαΐου 2010 at 11:55 μμ


Τα σχόλια είναι κλειστά.

Αρέσει σε %d bloggers: