New Media στην Ελλάδα

Τεκμηρίωση για τα Μέσα Ενημέρωσης με ψηφιακή διανομή (και όχι μόνο…)

Οι μετρήσεις επισκεψιμότητας της ΕΝΕΔ

Η νέα Μέτρηση Επισκεψιμότητας στα sites των είκοσι εκδοτικών οργανισμών, που είναι μέλη της Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου (ΕΝΕΔ) βρίσκεται πλέον σε πλήρη λειτουργία. Η ΕΝΕΔ παρουσίασε το εργαλείο προβολής και διαχείρισης δεδομένων της μέτρησης «Market Insights», στα δέκα μεγαλύτερα media agencies αλλά και σε εκπροσώπους των ΣΔΕ, ΕΔΕΕ και ΙΑΒ, που συμμετείχαν ως παρατηρητές στο διαγωνισμό ανάθεσης που διενήργησε το 2013 η ΕΝΕΔ, με νικήτρια την κοινοπραξία AT Internet / Nugg.ad. Όλα τα στοιχεία πιστοποιούνται σε μηνιαία βάση από τον διεθνή οργανισμό auditing OJD

Σύμφωνα με την ΕΝΕΔ, «η νέα μέτρηση αναβαθμίζει σημαντικά το ελληνικό ψηφιακό οικοσύστημα καθώς, πέραν των κλασσικών στοιχείων για unique users/browsers, page impressions και visits, για πρώτη φορά διαχωρίζονται κρίσιμα μεγέθη επισκεψιμότητας όπως το web, το mobile (και τα apps) και το video, ενώ τα δημογραφικά στοιχεία που παρέχονται είναι με την μέθοδο του predictive audience profiling, ιδιαίτερα διαδεδομένη στις προηγμένες αγορές».

Όπως μαθαίνουμε, παραδόθηκε στα media agencies και στους θεσμικούς εκπροσώπους ο Κώδικας Μετρήσεων & Πιστοποίησης που εκπόνησε σχετική Επιτροπή Μελών της ΕΝΕΔ και περιλαμβάνει τους κανόνες έγκυρης επισκεψιμότητας και τις βέλτιστες πρακτικές δεοντολογίας.

Στην ΕΝΕΔ συμμετέχουν τα ιδρυτικά μέλη 24 MEDIA, ΔΟΛ, ΠΗΓΑΣΟΣ, Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, ΑΘΗΝΟΡΑΜΑ, MEGA, ANTENNA, STAR, PRIME MEDIA, CAPITAL.GR. Το 2013 έγιναν μέλη και οι PHAISTOS, JIP (Newsit/TLife), ΑΤΤΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ, ΧΡΥΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ, ΔΑΦΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ, MOTOR PRESS, NEWSPHONE HELLAS, ΝΟΑ (meteo.gr), GLOMAN, SKRΟUTZ ΚΑΙ PRESSBOX.

Written by gr.mme.observer

8 Απριλίου 2014 στις 12:13 μμ

Αναρτήθηκε στις New Media

Tagged with , ,

Αρέσει σε %d bloggers: